duminică, 30 martie 2008

Creştere de suflet

În viaţa aceasta ne creşte sufletul. Ni se maturizează. Aşa cum înainte să ne naştem timp de nouă luni ne-au crescut mânuţele, picioarele, inima şi ochii – toate ale trupului – acum, în această şedere, ne cresc braţele sufletului, ochii sufletului şi urechile sufletului. Viaţa din pântecele mamei ne-a pregătit pentru viaţa aceasta. În viaţa asta ne pregătim pentru cea viitoare, veşnică.

Gândul acesta nu e al meu – nu vă temeţi – e al unui om foarte înţelept – al celuilalt Noica. Îl cred. Mi l-am asumat şi mi se pare logic.

...Aşa că, în timp ce alţi oameni caută să adune cât mai multe case, maşini şi pereţi eu am să mă străduiesc să adun cât mai mult suflet. Pentru ca el să fie pregătit să învie în viaţa viitoare.

...Dar revin, gândul nu el al meu şi cred că nici măcar al celuilalt Noica. Ne-a fost trimis. De Sus, bineînţeles.

Niciun comentariu: