duminică, 18 august 2013

31


...Un an din ăsta, cu ”tot un deal și tot o vale”, cum bine spune Florina. Un an în care mi-a fost greu în multe feluri și parcă mai mult decât în alți ani. Un an care a semănat foarte bine cu criza mea de sfert de veac :). Cică ar fi normal și, de data aceasta, chiar au scris unii despre ea. :)

Cu toate acestea, un an în care am învățat foarte multe despre:
  • Tătici:
  • ”Ce caut eu în viața mea”
  • A fi îndragostit
  • Descoperiri
  • Pe cine caut eu: alterego, animus, anima
  • Sentiment versus trăire
  • Patimi: lipsa de voință, lipsa de hotărâre și lipsa de putere
  • A nu pune viața pe ”Pauză”
  • A căuta trăiri și a trăi cu simplitate
  • Alunecări pe cale
  • Cine mă iubește
  • Înțelegere
  • Stăpânirea de sine
  • Greșeli, alegeri și a sta degeaba
  • Vorbirea cu Dumnezeu
(28 mai, 2013)

Niciun comentariu: