miercuri, 5 septembrie 2007

Înţelepţirea

Noi de fapt ne amintim cine suntem, nu ne înţelepţim. Dar asta doar dacă ne străduim şi acordăm timp în mod special. Putem să ne lăsăm intoxicaţi de cunoştinţe şi de lumea de zi cu zi şi atunci învăţăm. Dar riscăm să nu ne mai amintim niciodată toată înţelepciunea din noi. Să nu mai cunoaştem ceea ce am cunoscut la începuturi, toată ştiinţa şi echilibrul care au existat odată, demult, în noi.

Uneori când mă uit la nori, la forma lor, la cât de diafani sunt şi mă minunez de magia lumii acesteia mi se pare că încep să îmi amintesc. Mi se pare că încep să "mă amintesc" şi parcă parcă pot atinge, pot concretiza, pot defini acel lucru extrem de important pe care îl ştiu şi e esenţial în viaţă, pe care l-am ştiut întotdeauna.

2 comentarii:

Mihail Musat spunea...

Dap, asa este, asa cum spunea si Jim Bagnola intr-un training azi: "Noi ne nastem stiind totul...ne nastem completi. Trebuie doar ca in viata asta sa reusims sa descoperim aceste lucruri in noi".

ioana spunea...

Ce spui aici e atat de frumos, si de simplu...si parca incep sa imi amintesc :)